Nightly entertainment

Jag är inte alls trött. Iiiiinte alls. Vi har inte alls sprungit på gympan. Vi har inte alls haft ett SURPRISE(!) koplertest. Inte alls.
Jo då :) fast istället för att springa så powerwalkade Amanda och jag genom spåret. Så, vi "sprang". Funkar alltid. Även om man fick en tid som egentligen kunde varit myyycket bättre xD ehehe.
Förövrigt så har det varit en helt okej dag. Svenska, sedan rita batmansymboler på DS, sedan matte som jag faktiskt FATTAR nu (!!!) och sedan världens mest misstolkade engelskalektion. Ska nog inte gå in mer på det, men de flesta fattar hihi. Jobbigt läge liksom.

OCH IDAG SÅ HAR JAG INGET SKOLARBETE ATT GÖRA. Jag är glad. Men inte mätt. För att vara helt glad måste man vara mätt. Snart äter jag middag och blir mätt. Då blir denhär dagen fulländad :D (läs: jag är svinhungrig).
Ehm. Och sen så planerar jag även att glo på Idol för att jag bara måste. Heö heö. PUS PUS som Lady Gaga säger. Weho!



NÄR DU VILL, PRECIS NÄR DU VILL.

Kommentarer
Postat av: Yosef9893

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-05-05 @ 11:49:48
URL: http://yosef9893.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0