@skolan

Hejhej, nu sitter jag i skolan och ska egentligen ha hål, men eftersom vi inte har samhälle idag, och har håltimme nu, så har vi engelskan nu istället och får på så vis gå hem mycket tidigare istället för att sluta halv 5 x) WIN!

Vi ska i varje fall ha en fem minuterspresentation på engelskan, och jag måste komma på ett bra ämne. Det skulle vara något inom EU. Typ Rumänien. VAMPYRER. Det e kul. Och jag en nörd. Hehe. Och jag vet redan allt om det man kan kunna typ, så det skulle egentligen vara väldigt prefekt xD lätt ämne liksom. Men vi får se om jag kommer på något bättre :) det är min nödlösning.

Förövrigt så ska jag göra RöoRögrejen imorgon istället, för jag kände att jag inte var tillräckligt förberedd trots allt x) men ikväll övar jag på både RöoRö och Svenskan, sen är det chilledill.
Nu ska jag jobba innan Kent kommer hit och avslöjar att jag sitter här och skriver istället för att jobba. Höhö. Godnatt <3 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0