Skolfoto tomorrow

Jaha, skoldagen var ju lång, precis som varannan tisdag är och kommer vara hela läsåret. Klockan halv 5 cyklade jag till Coop och köpte nytt balsam, för det tvättbalsam jag har nu tror jag är för starkt. Det innehåller parfym och med känslig hårbotten leder det till att det kliar xD 
Jaja, imorgon är det skolfoto och det är INTE något att se fram emot för jag har en förmåga att bli ful på kort :( boho. Jag ska i varje fall tvätta håret och hoppas på det bästa, för mitt hår lever sitt egna liv, speciellt när det gäller hur lockigt det ska bli. Ibland så blir det KRULL! Och ibland så blir det nästan inga lockar alls och ser astrist ut:( näh, jag hoppas på fina glansiga lockar med volym. Please let me have a good hairday. Eftersom jag alltid står längst bak så är det iprincip bara håret som syns, så jag vet inte om jag ska orka lägga ner så mycket tanke på kläderna. Men håret, HÅRET!!! Det måste bli bra. Och jag hoppas att det inte är dimma imorgon... för då blir det frizz-fest. Jaja, plattång och spray(!!!) åker med till skolan iaf xD haha, man måste vara på den säkra sidan :P

Snart tänkte jag sätta mig och kolla på Idol. Ska även göra lite läxa nu. Hela mitt liv drunknar i läxor. Röcker det inte att vi redan går i skolan dubbelt så långt som alla andra skolor?
Så, nu ska jag räkna matte till ljudet av Dope Hat - MM, woop woop.
Puss och Peace.


Kommentarer
Postat av: Viljaranja

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2010-12-21 @ 11:32:01
URL: http://viljaranja.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0