Sova är överskattat

Om ca 4,5 h ska jag gå upp. B.O.R.D.E.S.O.V.A. Men jag är sådär störigt pigg och springer omkring och fixar saker istället. Störigt. Det är i sånahär lägen som man behöver en mellanstor väska. Inte en skitliten eller megastor. Och det är dom enda två storlekarna jag har, tyvärr. Jag tar min P&Lpåse. FTW! Och min lilla turkosa <3 me in löv.

NU SKA JAG SOVA. Säger vi. PUSS PÅ DET OCH PÅ ER <3 och jag antar att jag inte behöver säga att det inte blir nån update här imorgon förrän (kanske) på kvällen? :P
GODNATT, hoppas jag kommer tillbaka levande! <3

Kommentarer
Postat av: sanna/fotoblogg

ssannanilssson.blogg.se

Kram :)

2010-09-29 @ 22:34:40
URL: http://ssannanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0