STFU

Det är kul när man hör allt som min bror säger när man sitter i mitt rum. Jag tror inte det finns NÅGON som pratar så jävla högt som han, eller hör så dåligt som han, för all del. Jag kan ha musik på på högsta volym i hörlurarna, och ändå hör jag hans jävla röst när han prata över Skype med kompisar medan han nördar dataspel sent på kvällarna. SHUT THE FUCK UP. Jag bryr mig liksom inte vad Gurra gör. Sluta prata som om du har en jävla megafon framför käften, börja prata NORMALT istället och alla blir plötsligt mycket gladare. Jag slipper säga till dig varenda kväll då jag ska sova, och du slipper bli mer och mer döv för varje dag som går. Win-Win. Hela världen vill inte veta vad du gör. Speciellt inte jag. Du kan bröla ut dina extremt irrelevanta grejer på stan istället, men när du är hemma kan man använda en telefon istället för att ta i så mycket att det hörs till kompisen på andra sidan stan.

MWÖÖÖH. Fatta vad jag står ut med varje jävla kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0