The Days

Idag har jag tagit en promenad över halva Strängnäs. Det tog en timme. Jag gick från mitt hus via värsta omvägen till Campus, från campus till finninge och sedan ner till mitt hus igen. Det va skönt att gå. Jag hade min iPod som jag lyssnade på, och det kändes allmänt bra. Jag ska börja gå mer.

Sen så har jag ätit muffins, varit och handlat med pappa, lagat mat och kollat TV. En helt okej dag liksom. Jag har inte varit uttråkad iaf. Imorgon kanske jag skulle göra nåt med dom andra, men vi får se hur det blir med det :) vi kanske tar det nån annan dag istället.
Imorgon ska jag iaf laga middag(?) Och hjälpa pappa att flytta båten xD just nu ligger den i Strängnäs gästhamn... och sen så får vi se om jag går på gitarren. Hmm.

Nu ska jag prata vidare med dom andra. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0