Tiden försvinner!!!

Seriöst, jag brukar säga att veckor går snabbt. Men INGEN vecka har gått så sjukt snabbt som denna. Vart tog den vägen liksom? Vad har jag gjort? Det känns som att det var igår som jag tänkte "ÅNEJ DET E MÅNDAG IMORGON" men det va fan för... 5 dagar sedan? Jaja. Jag klagar inte. Tiden bara flyger iväg, och det måste betyda att jag trots allt har roligt :P jag och Sofi gör naturlektionerna roliga <3 HÅHÅHÅ. Garva åt ingenting liksom <3<3<3

Ikväll ska jag fira farfar som fyller 81 år idag. Det är mycket. GRATTIS FARFAR <3 hihi, hoppas du fått en fin dag, snart kommer hela släkten och firar dig :) <3

Sååå, kära 3000 bloggläsare. Nu säger jag adjöken. Och hej Enebyberg. Tjohopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0