Torsdag in my <3

På något vis så gillar jag torsdagar. Det är lite stört. Även fast de flesta lektionerna inte är sådär überroliga så går dagen ändå apsnabbt. Hela denhär veckan har går apsnabbt.
Idag så har vi iaf fått veta att vi ska göra en muntlig grupppresentation om en epok på 20-30 minuter O.O fatta hur långt det är?! Våran idé är iaf att ta allting på isländska först, så att vi sedan kan översätta allt igen på svenska och på så vis nå den utsatta tiden. Smart där :) efter det så hade vi DS och jag ritade en batmansymbol i en jäääävla fart efter att ha tvingat Frida, Ronja, Sofi och Amandus att hjälpa mig, heöheö. Den blev snygg. Not xD
Sen efter lunchen hade vi matte, och jah... det va speciellt xD Sofi och jag hade så tråkigt att vi började ASGARVA så att vi grät och fick andnöd för absolut ingenting. Nej^2=ja. *HAHAHAHAHAHA*. Sen kunde vi inte sluta :( alla tyckte vi va sär i huvudet. Dålig humor kallas det, håhå. Men två personer med dålig humor måste ju bli bra humor, så vi äger ändå :) <3

AFTER THAT hade vi engelska och läste ett irländskt mattetest. Lol. Dålig humor där med xD MEN DÅLIG HUMOR ÄR DEN BÄSTA HUMORN FFS. Så att alla i hela världen vet det :) volleyboll utan något som hellst spel på gympan, sedan cyklade jag ner och fikade med JaninaLinneaCissi. Nu sitter jag hemma och tänkte räkna matte med TYP dissar det för jag har räknat matte varenda jävla dag denhär veckan. På riktigt. Jag har egentligen lite grejer jag borde göra, typ:
- Laborationsrapport i Kemi (yaaaaaay)
- Samhällskunskap (läs hundra sidor i en bok, svara på hundra frågor)
- Matte
Sen var det inget mer typ. Men det klarar jag av imorgon. Eller i helgen. Typ. Iaf Sam och Kemi. Keep it cool liksom.

Fuck va långt det blev. Jag tror inte någon orkade läsa igenom det xD man blir ju inte så mycket smartare av det. MEN DE SOM ORKADE GÖRA DET FÅR EN KAKA AS USUAL. Puss <3

Kommentarer
Postat av: kexii

Du är skyldig mig så jävla många kakor nu xD

2010-09-02 @ 20:55:08
URL: http://kexetgoeskakan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

kaka <3

2010-09-02 @ 21:03:46
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0