Ullared

Jah... vilket jävla ställe x) det va också inte lika stort som man trodde det skulle vara ;O men det fanns många billiga grejor, pengarna typ rann genom fingrarna :P
Dagen kan iaf sammanfattas såhär:

- Bussresa som ALDRIG tog slut.
- Hult är ett vanligt ord i Småland.
- Peddobusschauffören :O
- Morgan och Ola-Conny O.O
- Nästan tappa bort vår kundvagn ca 45 ggr.
- SHOPPING!
- Allmänt konstiga människor.
- Bussresan hem som tog längre tid än den dit O.o

Jag har som sagt haft det väldigt bra. Även fast min penganivå har sjunkit en del. Men jag sparar in det sen liksom när jag slipper köpa samma grejer för dyrare pris :D tack Cissi för en fin dag och att du tvingade med mig till Ullared x) <3

Kommentarer
Postat av: cissiii

gör det gääärna igen!

2010-09-30 @ 17:59:28
URL: http://enkeltheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0