Pearls

Nymålade naglar ftw! Tyvärr ser mina fingrar ut som beniga likfingrar i just denhär färgen (pärlemor får typ blodådrorna att synas bättre genom min bleka hud :S mycket smickrande beskrivning, japp), men det är saksamma :P det nya svarta liksom :)
Annars så har jag haft en trävlig och müsig kväll hemma hos Ronja i Stallarholmen bland spöken och evül katter xD vi såg sammanlagt tre filmer, mininerds är vad vi är, men det gillar vi <3 Frida skrek som en tjej när Ronja hoppade på henne, höhöhö xD tack allihopa för en asbra kväll, puss puss på er <3

Annars så kan jag bara säga att jag är allmänt förvirrad över situationen jag befinner mig i. Vad göra, vad säga, vad lyssna? Jag har svårt att veta hur jag ska hantera detta. Och detta gäller en rad olika grejer som liksom vält över oss inom en kort tid. Jag älskar hur allting bara kör ihop sig till en kletig gröt på samma gång. Dålig timeing liksom.
Livet är en berg-och dalbana, man vet aldrig vad som kan komma härnäst, men om man åkt den flera gånger vet man iaf hur man kan förbereda sig för att inte få samma chock som första gången. Old news, jag vet, men så är det. Det är tur att det alltid finns folk som har upplevt samma grej, man kan prata och få råd och på så vis klara sig ur situationen. Det finns alltid ett ljus i tunneln, även fast det i vissa fall kan verka väldigt långt bort. Bara för att man misslyckas ibland så betyder det inte att man är svag, utan oftast att man är starkare än man tror och vågar ställa sig på fötterna igen och fortsätta försöka. Det sista som lämnar en människa är hoppet.
Det som inte dödar dig gör dig starkare
.

Nu ska jag göra samhällsläxan, söndagsunderhållning på extremt låg nivå. Nu pajjade jag nagellacket också. Bajs x(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0