I made it :)

Nu är äckelsamhällspresentationen ÄNTLIGEN över och det känns så jävla bra att jag inte har den hängande över mig längre x) nu kan jag koncentrera mig på viktigare saker.
Idag så ska jag skriva kemilabben och göra lite kemiuppgifter, för som vanligt så vrålar Lopen på varje lektion att MAN ÄR K.Ö.R.D om man inte gör övningsuppgifterna innan nästa lektion. Egentligen så har jag inte riktigt tid för det. Som alla andra så ska jag nu skriva en to-do-list på saker som ska göras innan påsklovet.

- Engelska bokanalys
- Realia presentation (vet inte om jag måste redovisa den innan lovet dock)
- Idrottsinlämning
- SvB prov
- MatteD prov.

Usch. Båda proven är på fredag. Bara att puttra sig igenom denna vecka också typ. Snart påsklov. Och efter påsklovet är det BARA två veckor till Berlin, FUCK YEAH!

Kommentarer
Postat av: Ronja

er presentation var jättebra =D



lycka till med plugget ;D <33

2011-04-04 @ 19:26:03
URL: http://theroxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0