I'm back on track

Okej.
Och DÄR vaknade jag upp ur min bloggkoma. Det kliade i fingrarna, hehe. Dock var jag SÅHÄR nära på att skaffa en ny blogg istället eftersom denhär är så jävla deppig. Men så blir det inte nu. Ny design får den i alla fall. Och sånt är fint!
Dock så måste jag säga att jag nästan alltid har sett bloggen som att jag snackar med mig själv (?), och det är väll därför det inte blir så jävla kul läsning ibland, jag har liksom inget att reflektera över x) ska typ försöka att lämna ut all självömkan som jag sysslat med på senaste tiden. Höhö.

Aja, för att göra det långa kort så har jag gått från att vara panikface till calmface under föregående vecka. Wee!
Allting flyter på rätt bra nu. Påsklov. Tjejkväll imorgon. Spruckna brallor (på våran kära Jennifer xD). Sommarvärme. Och ett väldigt cool spex som ska framföras på torsdag morgon. Hehe.
Det liksom äger. Och jag går framåt. Framåt i mig själv. Keep moving. Mwihihi!

Imorgon är det sista skoldagen på enåenhalv vecka. Denna enåenhalv vecka tänker jag chilla. Och umgås. Och kanske försöka plugga lite ändå även fast det tar emot något enormt. Jag hjärta Europakunskap liksom <3<3<3<3<3 ....

BAP! <3

Kommentarer
Postat av: Ronja

ÄNTLIGEN!!! =D <33



Din blogg är väääääldigt vit jojo x)

2011-04-19 @ 21:08:27
URL: http://theroxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0