Var är tåget?

Dagen har som sagt spenderats i Stockholm tillsammans med min älskade mamma <3
Vi har gått på Fotografiska museet, ätit goda sallader, gått i hundra HMbutiker, åkt tunnelbaka åt fel håll (haha), fikat på ett franskt litet fik och ätit världens godaste macaroner och såklart väntat på försende tåg. Så säg mig, vaaar är tåget SJ?
Iallafall så blev dagen sådär väldigt bra som det kan bli ibland <3 Det regnade inte heller! Dock så fanns varken bikinin eller shortsen i min storlek. Sen ikväll när jag skulle beställa dem på internet istället, dom fanns nämligen kvar igårkväll i rätt storlek, så är ALLT slut. Shit manhattan! Aja, jag får väll leta vidare eller nåt... synd i alla fall att jag inte beställde dem igår istället x(

Tack mamma för en underbar dag <3 puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0