Dance everybody

Lång dag idag. Fy fan. Men det har varit helt okej ändå. Men fem långa lektioner gör en ganska trött haha x) men iallafall, imorgon blir en bra dag :D då har jag sovmorgon, två lektioner, klipptid, nollning och nollningsfest. Det kan ju bara bli bra faktiskt :) om inte frisören fuckar upp mitt hår. Men det har ju faktiskt inte hänt förut (även fast jag trott det) så det går nog bra. Det jobbiga är bara att jag då måste duscha håret precis efter :( hehe, sånt tycker jag är jobbigt.

IALLAFALL så ska jag nu måla naglarna (min favoritsyssla) och kolla på True Talent. Men har ju sett reklamen i typ 3 månader snart så nu förväntar jag mig nåt bra. Sen ska jag räkna matte. Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0