Ett vykort ifrån längesen

Gud, höll på att glömma! Fick ju öppna mitt brev den 20de! (Den dagen tog slut för typ två timmar sedan, hehe). Så, det har jag gjort nu. Det är läskigt att man faktiskt inte kommer ihåg vad man skrivit. Men, det var en väldigt fin hälsning från sjuttonåriga jag som jag fick. Kan ju inte mer än säga att jag även då var väldigt vis (haha). Det känns fint att jag faktiskt uppnår domdär målen jag sätter. Hur jag sakta men säkert tar steg framåt. Snart är jag fri.

Skrev precis ett nytt brev till nästa år. När jag öppnar det brevet så har jag varit 19 år i ett halvår. Och då är det tre dagar kvar till jordens undergång... men vi får väll se hur det blir med det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0