8/2 - 11

Well. Mitt enda ord om samhällskunskapredovisningen är: FML. Det är tur att jag har fina och stöttande vänner iaf <3

Annars så har dagen varit trevlig. Fika på håltimmen. Beställde massage efter skolan som jag måste boka om för jag råkade ta ett datum på sportlovet och då kommer jag vara i Åre :P Sen gick jag till Guldfynd med Sofi och köpte en ny kedja till plektrumet för den gamla gick sönder igår.
Något som är väldigt fint är att jag kanske har sovmorgon till 12.15 imorgon. Jag väntar på att Emanuel ska svara. För om det är så så blir jag übersuperduperglad :D


Kommentarer
Postat av: Fridaaah

älskar texten i headern. hiihihi <3

2011-02-08 @ 21:44:23
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0