Första stycket = gnäll, skippa det!

Det är så jobbigt när man inte vet om man har pluggat klart eller inte. För tänk om jag sitter där imorgon och ångrar att jag inte gjorde domdär sista övningsuppgiftern eller struntade i att läsa detdär kapitlet extra noggrannt? Usch. Sen så har jag även lite småångest för samhällsredovisningen då våran grupp knappt har pratat med varandra sedan första lektionen. Jusst redovisningar måste jag planera. Annars dör jag. Så jag får väll dö på tisdag.

Ni ska jag sluta gnälla. Ikväll så planerar jag att se på Solsidan och äta ännu fler havreflarn. Jag längtar till varje avsnitt, så jävla bra program. Jag höll på att dö när Ove stod ute i regnet och tittade in. HAHA xD priceless. Hoppas på ett ännu bättre avsnitt idag :) Nyss åt jag bruscetta och snart väntar en stor söndagsmiddag. Jag är tyvärr redan ganska mätt. På havreflarn. Hehe.

Btw, vi måste baka morotskaka snart :D:D:D bara för att det är så jävla gott liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0