HIT ME BABY ONE MORE TIME

Idag:
- Fysik där TB drog torra skämt. Jag var den enda som garva...
- Hål med lunch under Djäkne <3
- Matte där vi började på ett nytt och KUL kapitel. OMG!!!
- Kemi som man blir typ förvirrad av. Prov på måndag- yeeey...
- RöoRö som var lite obehagligt idag...
- Onsdagsfika på George's med CissiAmandaJennifer <3
- Möta allmänt happy svenskaläraren Anne på Coop.
- Knåpat ihop typ världens fräsigaste CV. Haha, det är fint <3 (dock inte så orginellt än... men det duger än så länge!)
- Pluggat Kemi. Weeeeej.

Imorgon däremot är det en allmänt tråkig skoldag, fast vi har teori på gympan och på håltimmen så ska jag och pappa åka och leta sommarjobb till mig x) hoppas jag hittar något, har några på lager annars... det löser sig! :) man får det man får liksom :D dock kommer jag ju inte direkt bli anställd imorgon, men jag hoppas att någon verkar intresserad iaf...

Nu ska jag läsa nya VR och sen SOVA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0