Lavinfara!

Jag överlistade min mobil och lyckades lägga in bilderna :) Så, här kommer en liten och väldigt suddig bildbomb från min vecka i Åre. Enjoy :P


Det var väldigt fint väder alla dagar utom den första. Ibland svinkallt (30 minus på skutan) och ibland plusgrader. Men mest typ underbart <3

Max var allmänt cool i backen.

Av naturliga anledningar är jag dock mycket coolare. Big time :)

Mycket spännande bild på en liftkö som vi stod i i typ 20 minuter för att liften krånglade.

Men värst var det för dom som satt i Tusenmetersliften som rasade. Såg ganska creepy ut när man åkte förbi.




Pappa och jag åkte skidor on the edge i den lavinfarligapuckelpistravinen. Det va roligt :D hihi ^^

Sen så kollade vi på World Cup och såg när Anja Pärsson, Lindsey Vonn och allt vad dom heter åkte. Det var mer spännande än jag trodde det skulle vara x)

Max, Matilda och Cornelia satte sig bakom kommentatorerna, så dom blev TVkändisar haha :P


Det var allt. Skoteråkningen har jag inga bilder från för jag glömde min mobil i stugan :(
Nu ska jag snart sova och sen imorgon är det skola. Bläk. Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0