Nattugglan

Jaha. Jag sitter och försöker göra det sk. testprovet inför NP i MatteC. Och jag blir så jävla deprimerad av det. Antingen så har jag totalmissat vissa viktiga bitar, eller så är jag faktiskt dum i huvudet ._. Åh herregud. Jag klarar inte ens vissa g-poäng på g-delen liksom. Och jag som tyckte att matten gick helt okej liksom xD usch. Detta betyder att jag måste råplugga kommande vecka på diverse grejer. 4 kap i matteboken och 4 kap i Samhällsboken. Yeeeey. Jag ser fram emot det -.-

Jag skulle kunna somna tidigt idag. Kommer jag göra det? Nej :D NATTUGGLA #1 8D

Jag garvade för mig själv när jag skapade denna bild. Bwahah. Torr humor jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0