Rock on

Nu har jag knåpat ihop min karaktär till RöoRö och skickat in den, CHECK. Jag har också fixat svenskaläxan så nu är den ur världen, och så har jag läst lite kemi (försökte) och nu ska jag räkna matte en stund innan jag ska duscha. Blä på skolan.

Annars så har det varit en fin dag. Kort. Oansträngande. Har betalt Cypernresan nu så nu känns den inte så himla avlägsen. Vi ska verkligen åka. Har fortfarande inte riktigt fattat det. Nu har jag i varje fall en fet skuld att betala av till Mamma och pappa, höhö. Men det är det värt! Sen så börjar jag bli lite stressad när det gäller sommarjobb... får ta och fixa ett så snart som möjligt om jag överhuvudtaget ska få jobba i sommar. STRESS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0