Got a pocket full of sunshine

Efter att chocken från igår lagt sig så känns det helt okej. Trots att det är kort. Och trots att jag saknar dendär decimetern. Hihi.

Annars så har dagen varit väääääldigt lång och chill. Inte en enda seriös lektion typ. På Europakunskapen kollade vi klart på Munkfilmen. PÅ Digitals Skapande var jag tvungen att redovisa min fula logotyp inför gruppen. Lunch på Lauras för att fira Sofis födelsedag <3 Sedan var matten inställd, vilket resulterade i en håltimme på 4,5h. Underbart. Dock så var Sofi och jag duktiga och räknade lite matte ändå. Och pimpade spöken. Höhö.

På idotten (som vi ÄNDÅ nästan lyckades komma försent till trots den groteskt långa håltimmen) så hade vi "brottning". Jag råkade nästa döda Ronja när vi Tuppbrottades. Värsta knocken på käkbenet. Det knakade. Förlåt förlåt förlåt igen Ronja xO <3 det var verkligen inte meningen x(

Jag har även gått omkring och sjungit Got a pocket full of sunshine hela jävla dagen. Omöjlig att få ut hjärnan. FÜ LINNEA!!!

Trevlig dag som sagt. Weho!

Kommentarer
Postat av: Ronja

hahahh det är lugnt, bara kul ju xD du är stark ;) hahahhahahah

2011-01-27 @ 19:29:00
URL: http://theroxie.blogg.se/
Postat av: Ronja

MEN JAG VANN!!! =D

2011-01-27 @ 19:29:19
URL: http://theroxie.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hahaha jag varnade ju för att lyssna på den! MEN DEN ÄR JU SÅ BRA!!

2011-01-27 @ 21:02:00
URL: http://somvivillhadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0