Skisser för sommaren

Om jag skulle utmana Lopen på ett kemibattle så skulle jag lätt vinna.
Efter dagens plugg känner jag mig klok som en bok. Smart som en blåbärspaj. Och tur är väll det, annars skulle jag inte vara på så bra humör för tillfället. EHM. Nu ska jag göra mig hel och ren. Mycket viktig info detdär. Snart är kemiskiten över. Tack gode gud. Snälla, låt mig slippa KemiB. Jag menar, om jag inte behöver det är det ju waste of time. Och att sluta vid halv 11 på måndagar skulle ju inte heller vara så tokigt...

(alla vet att det kommer sluta med att jag sitter där i Ldv varje måndag och onsdag och lyssnar på Lopen. Weho... partyparty)

GODNATT ALLA SMÅ MUPPAR <3




Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan du inte länka den där spellistan du tjatar om konstant???? Linnea skulle bli en glad Linnea.

2011-01-17 @ 21:45:27
URL: http://somvivillhadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0