HEJ!

Tillbaka från soliga skärgården. Det har seriöst varit asfint väder (förutom igår, då spöregnade det^^) men resterande dagar har det varit klarblå himmel och asvarmt. Har legat och solat på däcket hela dagarna. Asgött. Så nu är jag lite brunare än innan :D

Kommande veckor innan höstterminen börjar så är det massa kul grejer som händer. Imorgon fyller Cissi 18 (GRATTIS i förskott<3), dock kan jag tyvärr inte gå till henne på kvällen då jag ska fira mig själv ute på Torö imorgon. Planeringskrock som upptäcktes typ idag... fuck. Det är synd :( men du får ha en så underbar födelsedag ändå cissi <3

Efter imorgon så kommer jag hem och då ska jag firas av mormor och morfar (ja, sena firanden här). Sen ska jag fan slinga håret, åka till Emmaboda och sedan Cypern. KAN INTE SLUTA TAGGA. AAAAAH. Dödligt nära nu.

AAAAAAH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0