Snart 18

HEJ vaknade upp ensam för mamma och pappa är vid båten. Pappa och några till ska segla Gotland runt, nån slags segeltävling. Den som tycker sådant är kul kan följa dem på deras blogg :P haha ^^ efter att dom kommer hem från tävlingen(9-10de typ) så åker jag, mamma och Max och möter dem för att segla vidare till Vasahamnen. Stannar där över min födelsedag och åker sedan hem den 12:e. Woopie.

Idag har jag iallafall ätit fruktsallad och kollat på Tyra Banks Show. Ikväll ska jag kanske träffa Ann en sväng. Igår var ju ganska segt, men jag tvättade iaf våra bilar inuti och fick lite pengar för det. Såg även att jag fått in studiebidrag, trodde inte man fick det för denhär månaden? Aja, made me happy. Nu är jag inte riktigt lika pank som innan liksom :)

Nu ska jag fixa mtt hår, YAY! Puss <3


Kommentarer
Postat av: Fridaaah

sv: tack pöööt <3 Jag har btw missbrukat ordet "über" i italen. DITT FEL! xD

2011-07-05 @ 13:04:06
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0