Regn

Pappa och jag har haft en hederlig kolla-på-halvdålig-filmkväll. Haha xD
Vi kollade på The Year One, som är en komedi med Jack Black och handlar om Gamla Testamentet. Säger allt ungefär. Ganska dålig var den xD
Sen kollade vi på The Perfect Getaway, var faktiskt ganska spännande :) handlar om ett par på bröllopsresa i Hawaii som får reda på att två mördare smyger omkring där. Haha. Lite mindfuckad blev man.

Imorgon ska jag se till att göra klart powerpointsen och fixa bilderna i Illustrator... Jag och pappa planerar även att fixa den lilla motorbåten med det mycket speciella namnet så att den kan sjösättas. Sen ska jag lära mig att köra den :D ska bli väldigt kul :)

Men nu ska jag sova. Puss Godnatt <3




Kommentarer
Postat av: Ronja

Filmkvällar in my heart! <33



Hahah ofta du gjorde?! jätteläskigt ju, att du ser den och jag lägger upp den X) jag bara måste spela det nåndag! =D (INTE SJÄLV!)

2011-06-18 @ 17:26:07
URL: http://theroxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0