Basket

Dagen har bestått av bland annat min och Jasmines mattesnilleblixt, håltimme på stan och sedan basket på idrotten som faktiskt var askul :D jag, Ronja, Emelie och Karin var laget som slog alla (ne... fast vi var bra ändå xP). Kul var det iaf :)

Imorgon blir det förhoppningsvis ännu roligare för då är det 100dagarsfest som gäller. Svart-vitt tema. Passar min garderob utmärkt. Haha. Till en helsvart klädsel har jag silvrigt nagellack. Rawr. Nu blir det askalas!
Innan vi drar oss dit så ska vi först till Ann iaf, allihopa :) känner att detta blir både Berlin- och Cypernpepp! :D

Nu ska jag iaf tvätta håret och hoppas att det inte är en risboll imorgon. Pusseluss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0