Dynamite

Fin dag idag trots alla säriga lektioner för efter skolan så åkte Amanda, Sofi, Jasmine och jag hem till mig och kollade på I Rymden Finns Inga Känslor och den var superfin. Bättre än jag trodde den skulle vara!
Nu i veckan är det kemi och fysik som gäller, för Torbjörn surprisade oss idag med fysikprov på onsdag. Tack för det. Och sen så måste samhällskunskapen fixas för om två veckor är det redovisning, usch :( kill me. OCH så måste jag leta upp ett bokcitat till RöoRö. Det är svårt att hitta något bra....

MEN till det positiva så är det Stockholmsdag på onsdag, yey! Då ska vi göra voodoodockor och spela laserdome. Höhö. Det ska bli askul! Plus att det ska bli toppenväder! :D Hjärtstjärt på det (dvs en <3) ^^

Om ca 40 minuter är det final på Top Model som jag ska se om jag kommer ihåg. Sen ska jag leta upp en gangsta hoodie och solbrillor till imorgon. Lol. Undrar om jag kan sno något av Max utan att han märker ^^ Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0