Jag ska åka båt till matsalen

HEJ
Nu kommer en update på 1000 ord. Höhö. Så att ni får ont i ögonen. Så långt ska det bli. Ne men seriöst, på senaste tiden så har jag knappt haft lust att skriva nåt. Iaf så skriver jag sällan något vettigt så det är nog ingen förlust, eheh xD
Idag så har det varit en regning dag. Det är aprilväder utomhus. Jag gillar inte själva aprilvädret, men det som kommer efter är fint. Nämligen VÅR. Hur härligt är inte det? Vårkänslorna idag var dock något bortforslade av regnet, men det blev en fin dag ändå. Vi dansade på gympan. Alltså inte pardans, utan vi fick komponera ihop en egen dans i grupper som vi sedan visade upp. Amanda, Jasmine, Sofi och jag gjorde dansen som pwnade. Höhö. Vi fick in Björn Gustavssons moove med uppsträckta händer (ni vet) och den extremt fula modelwalken. Bwaha.
Sen så har vi såklart fikat på håltimmen.

En annan sak som var dagens surprise var att jag gick till matsalen för första gången på hela terminen. Jag blev asmätt. Och det var smockfullt i matsalen för vi kom oturligt nog efter folkbomben man annars brukar lyckas hinna före på torsdagar. Om man vill bli mosad så kan man gå till vår matsal på torsdagar. Och om man gillar att stå i kö ^^ MEN jag ska försöka börja gå till matsalen oftare när våren kommer. Jag vill få dendär promenaden. Man blir piggelin.

MEN NU MINA VÄNNER så ska jag sluta ta upp er tid. Det var min dag. Have fun. Eat a bun. ny. Bunny. 8D

Kommentarer
Postat av: ciissi

cissi nöjd !

2011-03-10 @ 21:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0