Studiedag

Min studiedag har inte bestått av studier. Jag och Sofi har istället haft lite quality time. Det har varit väldans trevligt <3 Hittat lite grejer också. Fast jag borde ha gjort en grej i matte som jag måste redovisa på onsdag. Bläk. Den får jag göra ikväll. Imorgon börjar vi med RöoRö vilket gör mig orolig eftersom det är så himla obehagligt. Usch :( helt allmänt så känns hela morgondagen väldigt jobbig med RöoRö, Sam och Engelska... :(

Ikväll så ska jag laga mat. Help. Det är inte min starka sida. Mamma har bestämt att vi ska äta nån curry-quorn grejs. Ehm. Fast det kan ju inte gå sämre än sämst. Hehe. Det är nog bara bra att jag övar upp mina matlagningsskills.

Så, nu ska jag gå ner och bränna upp köket :D hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0