The Knife

Idag har det varit en allmänt konstig dag. Faktiskt. Ganska random. Det ska bli skönt med en kortkort tisdag imorgon. Jag har städat mitt skåp, nu ser man äntligen vad som finns därinne! I alla fall så svängde jag förbi Coop idag när jag gick hem och vad hittar jag, om inte mitt älskade balsam som jag brukar ha <3 gömt bakom en jävla skylt. Undrar hur länge det har stått där utan att jag har sett dem. Aja, nu hamstrade jag på mig ett par flaskor. Hehe :D

Ikväll planerar jag att skriva labbrapporten i Kemi, kolla igenom karaktären till RöoRö som jag har bestämt att jag ska göra imorgon (om jag inte fegar ur, vilket är högst troligt ^^) och sen så ska jag tvätta om håret för mitt hår + protein var inte en bra kombo. Kletigt och äckligt. Bläk.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Fridaaah

ohh du är så söööt! <3

2011-03-07 @ 20:25:07
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0