Vi sitter i samma bil

Jag har övningskört nu och jag har kört i över 80 och växlat till 6an och fått motorstopp i en korsning. Jag har kört jättelångt på massa småvägar genom byar och på landsvägar och blivit omkörd av en idiot i en kurva. Höhö. Det är ganska kul att köra trots allt. Fast jag har en del att öva på... ^^

Nu ska jag och pappa kolla på Kemin som jag har grovmisslyckats med för jag har inte gjort någonting av den idag, och sedan kolla på sista avsnittet av Solsidan. Och efter det duscha och sova. Jag vill inte ha måndag imorgon. Vad som helst förutom en jävla måndag.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Ronja

härligt johanna! =D Kul att du kör på förfullt ;)

Kemi är blää!

2011-03-21 @ 16:01:28
URL: http://theroxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0