From Paris to Berlin

Idag haglade det till dagens ära. Ärligt talat så har dagen varit assoft. Fysik som var som vanligt, ingen samhälle, Kemi. Finito. Imorgon kommer att bli lika lugn med. För vi har ingen engelska, vilket betyder att jag inte får göra presentationen förrän nästa vecka. Alltså den bara skjuts upp HELA TIDEN, haha. Sjukt irriternade egentligen, vill ju få den överstökad...
Iallafall så hoppas jag nu på att samhällsläraren är sjuk imorgon också för isåfall har jag endast RöoRö precis på morgonen och sedan slutar jag. Jag vill använda dagen till Europakunskapen liksom. Ska även spendera kvällen framför EUmappen (muppen). Puss <3



Min destination om mindre än 2 veckor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0