Det slutade dåligt

Idag har jag bara haft två lektioner. Asnajs. Håltimme mellan dessa som spenderades med sammare i matsalen och på Lauras. MYS <3 Dock var sista lektionen inte så jävla rolig. Hatar mig själv lite för att jag valde Eng C. HUR tänkte jag? Inte alls förmodligen.

Sitter just nu och filar på mitt svenskatal och det börjar bli något vettigt av det iaf. Börjar bli rätt nervös. (VAFANDETÄRENVECKAKVAR). Öh. Men det går nog bra. Typ. Har dock ingen bra poäng med talet än hehe.

Lägg gärna märke till att jag kör "peacetecknet" på typ alla bilder nuförtiden. Fail. Förmodligen felvänt också.


Kommentarer
Postat av: fridaaahhh

SLUTA VARA SÅ SNYGG MÄNNISKA!! :o

2011-11-15 @ 20:40:21
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0