Shout

Random dag. Vi har ett stort jävla hål utanför vår dörrtrappa som fortsätter längst hela huskanten. Så det är ganska svårt att komma in i huset för tillfället :)
Annars så har vi kollat på den ganska meningslösa tretimmarsfilmen om Abraham idag. Det toppades med ett utvecklingssamtal och laxlunch i matsalen (!!!). Och såklart den alltid lika konstiga psykologin och engelska.
Det enda som vart någorlunda nödvändigt idag är att jag nu betalt Abiturientmiddan :D YAY! Nu måste jag bara komma på vafan jag ska ha på mig också... hehe. Problemas.

Nu tänkte jag för en gång skull vara lite produktiv och försöka plugga biologi. Eh. Eller något liknande.

 

Btw, Vart sjutton kom alla läsare ifrån? Undrar om det ens är äkta, måste va nån slags bugg eller något liknande... xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0