Heeeeeelt galet

Kom på idag hur jääääävla mycket grejer jag har att göra fram tills v.45. Fick därför lite småpanik för en stund innan jag sansade mig och faktiskt pluggade en del. Nej, hatar att dom lägger precis ALLTING runt höstlovet? Jag är iprincip bombarderad med grejer som ska göras inom loppet av 4 veckor (!!!):

- Matteläxa, fre v.41
- Kemiläxa, tors v.41
- Kemiprov, tis v.42
- Religionsredovisning (fml), tis v.42
- Fysik B Nationella prov, mån v.43
- Kemiprov IGEN, tors v.43
- Biologiprov, tors v.43
- Högskoleprovet, lör v. 43
- Matte D Nationella prov, tis v. 45
- Inlämning av Engelskauppsats, tis v.45
- Redovisning av avslutande uppgift i Matte D, tors v. 45

I will die. Allt detta pga att lärarna tänker "ojsan hoppsan jag planerade lite fel höhö. Det gör nog ingenting att det blir lite stressigt på slutet". Okej om det är ett ämne. INTE HUNDRA. Och nej jag kan inte plugga på höstlovet får då är jag bortrest.

Eh. Jag är en gnällspik just nu. Men så får man vara ibland. Kändes inte lika bra att strukturera upp det som jag trodde att det skulle göra haha xD Aja, life goes on. Typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0