Klart!

Idag har vi alltså gjort högskoleprovet (vilket ingen kan ha missat vid dethär laget :P). Och ja, det var jobbigt och väldigt tidspressat. 40 frågor på 55 minuter (med bland annat massor sidor text på både svenska och engelska man skulle läsa och besvara frågor på, mycket knepiga mattetal och svåra svenskaord som endast 40talister kan) och detta gjordes alltså FEM gånger, varav en av gångerna inte ens räknas :( säkert den delen det gick bäst på bara för det...
Men nu är det gjort iallafall och ja, det är väll bara att hoppas på det bästa trots att man gissade sig igenom 1/3 pga att tiden rann ut, haha :)
Svaren finns ute nu men jag vågar inte kolla xD vet inte om jags ak vänta och se eller om jag ska kika nu och se hur många rätt jag hade...

Isåfall får jag göra det imorgon, för nu är jag skittrött och funderar seriöst på att gå och sova... hehe. Här klarar man pressen liksom x)
Godnatt allesammans <3


Kommentarer
Postat av: kexii

vår "ledare" eller whatever sa till oss när provet var slut att den blå delen var testet. Det ska man väll inte göra...? :S

2011-10-30 @ 11:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0