Like a boss

Efter en dag i Stockholm är man trött i benen och skrattmusklerna. Vi har gått på Cosmonova och blivit illamående, gått på fotoutställning på Fotografiska, sett på What's your number och såklart tagit massa kort, skrattat och haft det allmänt asbra <3 jag älskar att bara kunna umgås och ha kul en hel dag, helt underbart <3

Sen så vill jag även säga Grattis igen till min pappa som fyller 48 år idag :D <3 tyvärr kunde jag inte vara hemma för att fira pga Stockholmsdagen, men jag hoppas du hade en underbar födelsedag ändå :D

Förövrigt så är jag halvdöv på vänster öra och verkar ha något slags öroninflammation? Ska iaf droppa ner nåt gult för att det ska gå över. Förhoppningvis gör det de också D:
Annars så säger jag härmed godnatt och TACK för en skitbra dag med denna fina bild som fanns på Jasmines kamera, puss <3


Kommentarer
Postat av: Jazz

<3 o krya på dig!

2011-10-08 @ 13:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0