Vart jag mig i världen vänder

Dagen har till stor del bestått av en fysikprov där dom frågade om saker vi inte läst om på typ ett år. Blev lite sur, då Torbjörn hade sagt (som jag uppfattade det) att han skulle ta uppgifter på "dessa kapitel" (dvs de tre-fyra sista som vi haft bara i trean typ) men istället så tar han ett helt jävla prov där dom testar oss på hela kursen som liksom började för 1,5 år sedan. Lite surt. Men det gick okej, helt okej. Hoppas jag :P Synd bara att man inte fick reda på det innan så man kunde ha repeterat allt istället för bara en liten del. Aja, tough shit. Sista fysikprovet någonsin - HALLELUJAH! :D nu ska jag plugga biologi istället :''''''D //cry

Annars så hoppas jag att alla mår bättre snart <3 hösten är en jobbig tid på många sätt :( men det blir bättre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0