Zombie

Suttit begraven i kemiboken ett tag idag med. Fast efter en lång dag med fysik, kemi, biologi, svenska, engelska och religionsövande så är man ganska trött. Iofs så har ingen av domdär grejerna varit särskillt ansträngande i sig. Men bara för att de är så många så blir man så himla trött till slut. I helhet har dagen varit rätt okej iallafall. Rita släktträd för marsvin som är "utan färg och jävligt fluffiga" på biologin, lyssna på proffsiga tal på svenskan (ni ägde! :D) och ta bilen till biblioteket på engelskan för att låna böcker om paranormala fenomen... jah.

Imorgon väntar ett stort prov och en redovisning på de två första lektionerna. Skoj -.- men sen kan jag slappna av en liten stund iaf. Så jag hoppas att det går så bra det kan gå :) *lyckospark*

Nu ska jag lägga mig så jag inte är som en zombie imorgon. Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0