Kenny Starfighter

Igår blev det ganska fint med många vänner, bullbak, onlinepizza och en serie från 70talet. Vi skulle egentligen se filmen Kenny Starfighter men det var tydligen serien med samma namn istället, haha x) iallafall så blev bullarna exeptionellt vackra och kvällen blev fin :D sjuklingarna som inte var där var saknade <3
Sen så fick jag presenter av Amanda och Frida, bland annat en sjukt fin tekopp. Tack så jättemycket :D <3
Sitter just nu och kollar på en blogg vars skribent varit ute på tågluff i Europa under sommaren och allt ser så sjukt roligt ut. Avundsjuk eller vad? Nästa sommar. Då jävlar!

Fick idag den ganska chockerande nyheten att jag har fysikprov på måndag. Lyckades som tur var skjuta upp det till onsdag istället. Dagens wtf. I helgen ska jag förbereda mig inför detta och även inför redovisningen i svenska (usch). Och så måste jag fixa religionen. Eh. Kuuuuuuul helg ^^ Men det går fort. OM EN VECKA HAR VI LOV EVERYBODY!

Nu ska jag sova. Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0