Paranoid

Satt på nedervåningen och fick en hjärtattack när jag tyckte mig se någon som smög snabbt förbi utanför fönstret. Börjar bli lite smått paranoid. Jag är iallafall klar med fysiken nu, bara att vänta och se hur det går imorgon. Först är det SYVmöte som gäller, sedan biologi och sen fysikprovet. Kort dag är det iallafall. Sedan så ska jag försöka sätta in de euro jag har kvar i kontanter sedan Cypern på mitt konto. Det är ganska störande att ha pengar man inte kan använda utan att kassörskorna suckar :P

Trött som jag är går jag nu och sover istället. Förlorar ju 20 minuter av min sovmorgon imorgon (oh noes!). Godnatt <3

Denna bild har jag proffessionellt komponerat ihop i Piknic. Vi låtsas alltså att det inte alls är matteboken, utan FysikBboken :) Deal?


Kommentarer
Postat av: jazz

bildkomponeringen <3

2011-09-21 @ 16:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0