Röd

Haft en ganska okej måndag trots allt. Fick skjuts till skolan imorse vilket var ganska skönt med tanke på de 64327 liter vatten som praktiskt taget hälldes ner från himlen. Haha. Svenskan fick vi tyvärr inte överstökad eftersom vi inte hann. Skit också. Nu måste jag alltså vänta med den tills efter lovet, vilket suger ganska hårt. Men sen gjorde engelskan mig på bra humör igen. Herregud, kommer dom lektionerna endast gå ut på att skratta ihjäl sig? x) Jag är grymt glad att vi inte fick en torrboll till lärare. Flummigare människa får man leta efter. Haha <3

När jag kom hem väntade världens snyggaste tavla på mig.


Jag menar, HALLÅ HAR JAG NÅGONSIN SETT NÅGOT FINARE? Ni kan ignorera blixten i mitten... Ser ni vilket album det är? Nu är mitt rum så himla kentifierat. Tavlan är seriöst skitstor xD Jag är en nörd. Heheheh <3 I LOVE IT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0