999

Här kommer en daily update, tjohej:

I FREDAGS så slutade det med att vi dansade järnet på vår studentskiva. Kul, tycker jag :D vi började med att samlas hos Cissi för att sedan åka buss till Eskilstuna, där vi gick till McDonalds för att äta lite. Sen gick vi till Brasseri le Grande där studentskivan var. Kan väll säga att det var smockat med folk, men det var bra musik :) jag hade det fint iaf :D så tack tack HannaFridaCissi <3

I LÖRDAGS (dvs idag, fast igår... ja) sov jag lite för länge och har sedan pluggat Europakunskap på halvfart hela dagen. Har nog lärt mig en del ändå :) en ganska händelselös dag kan man säga, haha.

IMORGON åker jag och Ann till Stockholm för att få info om hur man jobbar som funktionär på Dans Dakar. Lite nervös faktiskt, hehe. Men det blir nog bra... Efter det så ska jag hälsa på släkten, för en av kusinerna har konfirmerat sig :)

Apropå funktionär så var jag nyss SÅHÄR nära på att skriva ett inlägg om hur irriterad jag är på P&L funktionärsrekrytering. Men jag struntar i det, det blir alldeles för gnälligt. Hehe.

Nu ska jag sova. GODNATT ALLESAMMANS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0