CHECK!

WAAAAAAAAH JAG HAR KÖPT EN BALKLÄNNING. WAAAAH!!! Jag är lite rädd för det är värsta impulsköpet och inte alls den klänning jag funderat på innan. Men denhär är väldigt snarlik och väldigt väldigt fin, dock i en annan färg. Lite nervös inför färgen, tror att jag eventuellt får sola lite i en cancerklämma innan eller nåt, hehe. Jag hoppashoppashoppas verkligen att den passar/sitter bra och att färgen ser bra ut och allt sånt. Läskigt. Dock beredd på att kanske få sy om den lite för bästa passform. Men just nu är jag så glad, höhö.

Ehm.
Annars så har jag haft det bra hos farmor och farfar. Det var så kul att träffa släkten igen, alla var där! Och alla gillade min morotskaka, yay! Så min påskhelg har varit fin! Tack allesammans <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0