Citronen

Dethär har inte varit min bästa dag direkt. Sur och grinig som en jävla citron. Vet inte varför. Men det brukar bli så efter att jag haft en totalt awsome dag innan, då blir dagen efter så sjukt mycket sämre av någon anledning.
Iallafall har vi redigerat filmen, den är snart klar! Sen på biologin dissekerade vi fårhjärtan. Väldigt intressant, men det luktade inte speciellt mysigt direkt. Men det var kul att vi fick göra det iallafall, då vi egentligen inte skulle ha hunnit med det!

Sen dess att jag slutade skolan har jag dampat på Brysselresan i några timmar (men det har förhoppningsvis löst sig nu), åkt och handlat med mamma och ja... Ätit för mycket vindruvor. Imorgon ska jag dansa vals (BWAHAHA) och sen börjat långhelgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0