Dans Dakar

Igår hade jag lite av en deppdag. Allting var fel och tråkigt. MEN jag har bestämt att det var den dagen, och idag ska jag vara gladare. Jag ska få plugg gjort så att jag kan slappna av lite, jag ska måla naglarna i en überglad färg och så kommer det gäster hit på middag. Sen så fick jag alldeles nyss ett mejl från Dans Dakar där det stod att jag blivit antagen som funktionär. HUR KUL!? Hoppas jag kan åka nu bara, hehe.
Det blir väll min dag typ. En göra-allt-så-du-slipper-göra-det-senare-dag. Imorgon ska jag ut på en söka-jobb-runda och även ha min första körlektion! Lite nervös, men det ska nog gå bra. Köra köra bil! Nu jävlar ska jag ha körkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0