Hösten 2012

Nu har jag sökt till universitetet. Och för första gången på väldigt länge känner jag liksom att jag ser fram emot i höst. Alla alternativ och tankar jag haft innan har liksom inte känts rätt alls. Men dethär gör det. Förut har jag liksom tänkt att jag måste veta vad jag ska jobba med i framtiden NU NU NU och verkligen försökt hitta utbildningar jag tycker verkar spännande och intressanta (utan vidare resultat), även fast jag egentligen vet att jag inte behöver. Men nu verkligen insåg jag att jag kan göra vad fan jag vill, hur jag vill, när jag vill. När jag väl vet vad jag vill göra och utbilda mig till, så gör jag det. Men det får ta den tid det tar. Innan dess får jag göra det bästa av tiden, och jag tror och känner att jag har hittat ett väldigt bra alternativ! Inte gå på ett program bara för att andra gör det, för jag har ännu inte hittat något som känns helt rätt ännu.

Nu är det bara hoppas att man kommer in, hehe. HOPPAS HOPPAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0