Megalodon

Vädret vill mig skämta aprillo. VARFÖR snöar det? WHYYY?

Jag tror helt seriöst att jag börjar bli förkyld igen. Är sådär orkeslös och snuvig och lite deppig. Sånt gillar jag inte, jag vill ju vara frisk. Speciellt eftersom jag måste få klart ett projektarbete tills på onsdag. Försöker hitta fler relevanta artiklar men de enda som verkar finnas är sådana jag redan använt mig av. Min handledare vill kort sagt att jag fyller på med information som faktiskt inte finns än... hur ska detta sluta, kan man ju undra!?

Igårkväll var det faktiskt väldigt mysigt. Våra nya grannar och vi körde på Earth Hour. Vi var dom enda i kvarteret. Haha xD i alla fall så kollade vi på en film som heter Contagion som var väldigt bra! :D meeen efter det så skulle vi såklart leta upp en B-film, och det slutade med att vi kollade på Megashark VS Giant Octopus. Behöver jag säga något mer än att den bl.a. innehöll en haj som hoppade upp och anföll ett flygplan på 10 000 meters höjd? Vi dog lite. Bwahaha!

Neej men nu ska jag nog skriva på mitt PA. Skriva skriva skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0