På små moln

Jag skickade precis in mitt projektarbete.
Det är en så sjuk känsla. Efter alla månader av skriverier och slit så är det ÄNTLIGEN KLART!!! Det känns så otroligt himla jävla megabra! Fick dock lite nervositetsryck och sparade om det/dubbelkollade allt ungefär hundra gånger innan jag tillslut klickade på skickaknappen. MEN NU ÄR DET IVÄGSKICKAT OCH JAG ÄR GLADGLADGLAD och lättad. Weee!

Update: Bwahaha. Bara för att jag blev så glad så blev det såklart nåt problem med urkundmejladressen som gjort att arbetet inte skickats in xD faaaaaail!

Update 2: Fixat och donat. Wee!



Mitt ganska failade försök till att hoppa graciöst, men ungefär sådär känner jag mig just nu. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0